.:: K Lierse SK ::.

Nieuwe functie voor trainer Helleputte van Lierse Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Webmaster
Site Admin

BerichtGeplaatst: 18-02-2010 20:22:07 Reageren met citaatTerug naar boven

Citaat:
Herman Helleputte krijgt binnen K. Lierse SK de functie van sportief manager.

Maged Samy: “Het is duidelijk dat er iets moest gebeuren. We hebben bijzonder talentvolle spelers, maar we kunnen ons geen uitschuivers zoals tegen Dender meer veroorloven. Herman heeft dat begrepen en heeft zelf voorgesteld om zich terug te trekken als trainer. Hij houdt van Lierse, hij wil dat het goed gaat met de club, hij wil ook dat we kampioen spelen. Maar soms is er een schokeffect nodig. Met een nieuwe trainer kunnen we dat effect hopelijk bereiken. We zijn momenteel in gesprek met een paar kandidaten, en we hopen dat we met een van hen binnenkort tot een akkoord geraken. Ik ben er zeker van dat dit al een van de komende dagen kan bekend gemaakt worden. En neen, ik geef geen namen. Dat is zo afgesproken met de trainers waarmee we aan het praten zijn. Mijn waardering voor Herman is en blijft groot. Vandaar dat we hem niet willen laten gaan. Herman wordt sportief manager van Lierse. Dat was een taak die tot nog toe ook werd waargenomen door CEO Neel De Ceulaer. Maar Neel herstelt van een hartoperatie, hij kreeg twee bypassen, en dus lijkt het ons beter om wat last van zijn schouders te nemen. Wij hebben met zijn allen deze beslissing genomen. Nu is het aan de spelersgroep om te tonen dat ze er nog altijd volledig voor willen gaan. Dat zijn we aan onszelf, maar vooral aan onze supporters verplicht.”

Bron: http://www.lierse.com/nl/news/nieuwe-functie-voor-trainer-helleputte-van-lierse

Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!