.:: K Lierse SK ::.
 
 
 
 
 "Dit getuigt niet van respect" Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Webmaster
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Aug 2008
Berichten: 635
Woonplaats: Boechout

BerichtGeplaatst: 20-06-2009 15:25:08 Reageren met citaatTerug naar boven

Citaat:
'Dit getuigt niet van respect'

Thomas De Corte en Sven Van der Jeugt krijgen bij Lierse de wacht aangezegd. Lierse haalt de bezem door de selectie en Sven Van der Jeugt en Thomas De Corte zijn de slachtoffers. 'Wat wil je dat ik zeg', reageert Thomas De Corte (21) ontgoocheld.

'Dit is het dieptepunt in mijn nog jonge carrière als voetballer'
Thomas De Corte

Gisteren zaten Sven Van der Jeugt en Thomas De Corte samen op een terrasje aan de zee in Knokke. Om toch even te bekomen van de schok.

'Donato Lallo heeft mij het nieuws meegedeeld', aldus Thomas De Corte. 'Ik had er op gerekend dat iemand van de technische staf of het bestuur mij het nieuws zou verteld hebben. Om eerlijk te zijn, dit getuigt van weinig respect', zucht de rechterflankspeler.

'Enkele weken geleden had ik een gesprek met de trainer. Hij liet mij verstaan dat ik niet had gebracht wat van mij werd verwacht. Ik heb hem gevraagd om mij minstens tot aan de winterstop de kans te geven om mij bij Lierse te bewijzen, maar blijkbaar is mij die kans niet gegund. Ik heb zelf die blessure in het voorbije seizoen niet gewild', zegt hij met een wrang gevoel.

'Ik heb mijn manager, Patrick Vervoort, de opdracht gegeven om een andere club te zoeken. Wat moet ik anders doen?', vervolgt De Corte. 'Ik mag transfervrij vertrekken. Veel speelkansen zal ik bij Lierse toch niet meer krijgen. Ik betreur deze beslissing. Ik heb mij altijd ingezet, ook in moeilijke tijden.'

'Ik vind dat ik toch iets gepresteerd heb bij Lierse. Maar tegen dit soort beslissingen sta je machteloos. Dit is het dieptepunt in mijn nog jonge carrière als voetballer', klinkt het ontgoocheld uit de mond van de 21-jarige Thomas De Corte.

Doelman Sven Van der Jeugt had de bui al langer zien aankomen.

'Voor mij was de situatie niet langer houdbaar', zegt hij. 'Die beurtrol, dan wél en dan weer niet op de bank in het eerste elftal, begon mij mateloos te irriteren. Hoewel ik dat nooit liet blijken en ik mij altijd heb ingezet voor de club', laat de doelman verstaan.

'Ik had het naar mijn zin bij Lierse. Spijtig dat de samenwerking op deze manier moet eindigen! Vooral omdat ik met Lierse het één en ander meemaakte. Ook ik kreeg deze week een telefoontje van Donato Lallo met de boodschap dat Lierse niet meer op mij rekent', vertelt de 28-jarige doelman.

'Ik noteer dat ik transfervrij mag vertrekken. Een nieuwe club vinden, is echter geen eenvoudige klus. De markt beweegt nauwelijks.


Bron: www.lierse.be

_________________
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenWebsite bekijkenMSN Messenger
Webmaster
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Aug 2008
Berichten: 635
Woonplaats: Boechout

BerichtGeplaatst: 20-06-2009 15:33:52 Reageren met citaatTerug naar boven

Voor De Corte een jammere zaak, vond hem best wel een goede rechtsachter. Het eerste seizoen dat hij bij Lierse speelde vond ik hem sterk bezig, het 2e seizoen een pak minder en na zijn blessure weer veel sterker dan ervoor. Dit seizoen opnieuw geblesseerd...

Voor Van Der Jeugt ook jammer, heeft ons in de eerste eindronde in 1e klasse gehouden! Daarna niet veel meer gespeeld. Met Kujovic hebben we ook een goede keeper, en met Goris zeker een goede vervanger.

Ben wel eens benieuwd wie ze voor de defensie allemaal gaan bijhalen... De Corte mag weg, Bojovic gaat ook op zoek naar een nieuwe club (stoort me niet, de laatste weken/maanden was hij niets meer waard)

_________________
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenWebsite bekijkenMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Ti2000 by Port-All :: Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum