.:: K Lierse SK ::.
 
 
 
 
 Gunther Thiebaut Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Webmaster
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Aug 2008
Berichten: 635
Woonplaats: Boechout

BerichtGeplaatst: 26-06-2009 15:05:55 Reageren met citaatTerug naar boven

Citaat:
Lierse rondt vrijdag in principe zijn tweede transfer in twee dagen tijd af.

Onze club bereikte een mondeling akkoord met de 32-jarige Gunther Thiebaut. Met zijn ploeg van herkomst, het Nederlandse MVV, bereikte Lierse een financieel akkoord. Behoudens obstakels, tekent Thiebaut vrijdag op het Lisp zijn schriftelijke overeenkomst.

Thiebaut is een vlot scorende centrumspits, die de laatste 3 seizoenen telkens meer dan 20 goals lukte.
Eerder kwam Thiebaut uit voor o.a. Eendracht Aalst, het Cypriotische Omonia Nicosia, Denderleeuw, het Duitse 1. FC Saarbrücken en Zulte Waregem.


Citaat:
Gisteren tekende Eric Deflandre bij Lierse, vandaag is het de beurt aan Gunter Thiebaut.

Gunter Thiebaut (°12 januari 1977) komt over van het Nederlandse MVV. Hij begon zijn carrière als jonge knaap bij Sparta Den Bos. Toen hij 17 was ging hij naar het gerenommeerde (omwille van hun jeugdwerking; denk maar aan Gilles De Bilde en Leo Van Der Elst) KHO Merchtem. Twee jaar later volgde Rapid Lebbeke. Gunter trok in het seizoen ’98 – ’99 naar Eendracht Aalst, dat toen nog in Eerste Klasse speelde. Daarna verkaste hij naar het Cypriotische Omonia Nicosia, om dan terug te keren naar België. Daar speelde hij voor het toenmalige FC Denderleeuw waar hij topschutter werd in Tweede Klasse, en vertrok dan opnieuw naar het buitenland, meer bepaald naar FC Saarbrücken. Van daar ging het in 2005 richting Zulte Waregem, daarna naar Dender en tenslotte naar het Maastrichtse MVV. Daar werd hij in 2007 nog uitgeroepen tot beste voetballer in Nederlands Limburg. Bij MVV maakte Thiebaut op twee seizoenen 42 doelpunten.

Neel De Ceulaer, CEO van Lierse : “Dit is de spits waarnaar we al lang op zoek waren. Gunter scoort vlot, heeft een neus voor de goal, maar heeft ook een bangelijke laatste pass aan de voet. Zijn assists vindt hij trouwens even belangrijk als de goals die hij zelf maakt. We hadden beloofd dat we ons zouden versterken. We maken daar echt werk van. Na Eric Deflandre halen we met Gunter Thiebaut opnieuw een man met veel ervaring binnen. Mij hoor je niet klagen.”

Voor de Liersefans nog dit: Gunter kent het huis. Op 16 januari 2000 versloeg SK Lierse thuis Eendracht Aalst met 5-2. Een van de goals van Aalst was toen van Thiebaut.

Gunter Thiebaut: “Ik herinner me die wedstrijd nog levendig. Ik weet zelfs nog in welke goal ik scoorde. Met het hoofd nog wel. Maar ik herinner me vooral de massale Lierse-aanhang. Zoveel volk voor zogezegd een kleine ploeg. Ik kijk er echt naar uit om voor die massa te spelen. Want de supporters, daar doen we het uiteindelijk toch voor. Ik zal alles geven en proberen ze niet teleur te stellen.”


Bron: http://www.lierse.be

_________________
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenWebsite bekijkenMSN Messenger
Webmaster
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Aug 2008
Berichten: 635
Woonplaats: Boechout

BerichtGeplaatst: 26-06-2009 15:06:22 Reageren met citaatTerug naar boven

Gunter Thiebaut maak die goal, maak die gooooaaaaal Razz

_________________
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenWebsite bekijkenMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Ti2000 by Port-All :: Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum