.:: K Lierse SK ::.
 
 
 
 
 Blijft Radzinski toch bij Lierse ? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Webmaster
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Aug 2008
Berichten: 635
Woonplaats: Boechout

BerichtGeplaatst: 02-07-2009 17:43:48 Reageren met citaatTerug naar boven

Citaat:
De 35-jarige Canadees heeft nog een contract van één seizoen op het Lisp, maar gaf eerder te kennen dat hij geen zin meer had in een langer verblijf in tweede klasse. Maar er is nu toch een kans dat hij bij Lierse blijft.

"Alles hangt af van het gesprek van donderdag (vandaag, red)", zegt zijn makelaar Arie Treffers. "Lierse heeft de jongste weken serieuze inspanningen geleverd met het aantrekken van Thiebaut en Deflandre. Vooraan staat er nu een stevig aanspeelpunt. Daarmee bewijzen ze dat ze nu recht naar eerste klasse willen. Dat is een argument dat Tomasz misschien over de streep kan halen.

Er is nog steeds veel interesse voor hem, maar we willen eerst luisteren naar wat Lierse te vertellen heeft."


Bron: http://www.lierse.be

Een gemotiveerde Radzinski mag altijd bij Lierse blijven, en zeker met Thiebaut naast hem, en als aangevers Cavens en Wahed!

_________________
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenWebsite bekijkenMSN Messenger
Webmaster
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Aug 2008
Berichten: 635
Woonplaats: Boechout

BerichtGeplaatst: 03-07-2009 08:57:50 Reageren met citaatTerug naar boven

Citaat:
03/07/2009

Beslissing Radzinski "binnen 48 uur"

Tomasz Radzinski zal vandaag of ten laatste morgen aan Lierse meedelen of hij zijn lopend contract van nog één seizoen zal uitdoen. De 35-jarige Canadese aanvaller zat gisteren samen met clubeigenaar Maged Samy en CEO Neel De Ceulaer om te praten over de toekomst. De spits wil liefst meteen naar eerste klasse, maar de ambitieuze plannen voor volgend seizoen hebben hem aan het twijfelen gebracht. "Het was een zeer constructief gesprek, met veel wederzijds respect", aldus de Nederlander Arie Treffers, makelaar van Radzinski. "Samy is tevreden over Tomasz en wil hem graag behouden, dat blijkt uit de sportieve en materiële inspanningen die hij de afgelopen dagen realiseerde. Radzinski staat zeker open voor een verlengd verblijf bij Lierse, maar de definitieve beslissing is nog niet gevallen. De witte rook is er nog niet, maar is in de maak."

"We hebben inderdaad nog geen ja of geen neen gekregen", zegt Lierse CEO Neel De Ceulaer. "We willen graag dat Radzinski ook volgend seizoen voor Lierse speelt. Tomasz weet waar we naartoe willen en dat we er alles aan zullen doen om dit seizoen wel te promoveren. We hopen dat hij daarin de motivatie vindt om bij Lierse te blijven."



Citaat:
03/07/2009

'We hopen op goede afloop'

Nog geen witte rook gisteren bij Lierse na het gesprek van het clubbestuur met Tomasz Radzinski. 'Hij vraagt nog even bedenktijd', legt manager Neel De Ceulaer uit. 'Maar we hebben onze ambities uitgelegd en hopen op een goede afloop.'

'Tomasz Radzinski is een verstandige kerel, die weet wat hij doet'
Neel De Ceulaer

Gisteren zaten de Canadese spits, zijn manager en schoonvader, manager Neel De Ceulaer, Maged Samy en Herman Helleputte rond de tafel. Voor wat een goed gesprek heet.

'Het is duidelijk dat Lierse vragende partij is voor een verlengd verblijf van Tomasz. We staken de intentie om met hem verder te gaan, nooit onder stoelen of banken. De komst van Gunther Thiebaut heeft dat niet veranderd. Integendeel', maakt De Ceulaer duidelijk.

Misschien dat de komst van Deflandre en Thiebaut Radzinski net kan overtuigen.

'Ik reken erop. Tomasz wist wellicht tot vandaag (gisteren, red.) niet dat we twee toptransfers hebben gerealiseerd. Hij is pas terug uit Canada', reageert De Ceulaer. Deflandre en Radzinski hebben overigens nog samen gespeeld onder Herman Helleputte bij Germinal Ekeren.

'Een extra argument. Ik stel vast dat zich nog geen enkele club gemeld heeft en Thomas een verstandige kerel is die weet wat hij doet. Hij heeft mij verteld dat hij er met zijn vrouw over zal praten.'

'Ik geloof in een goede afloop en ga er vanuit dat we zaterdag iets meer weten. Eén ding heb ik geleerd. Verkoop het vel van de beer niet vooraleer hij geschoten is. Ik zit lang genoeg in het vak om dat te weten', merkt de manager van Lierse op.

Beweegt er voor het overige nog iets in en rond het Lisp? Buiten de verbouwingswerken aan het stadion.

'De abonnementenverkoop is gestart. Zelfs de zoon van Maged, de 16-jarige Nadim, brengt abonnementen aan de man. Hij helpt al twee dagen met de verkoop en doet dat goed', lacht De Ceulaer.

Assistent-trainer Eric Van Meir is ondertussen terug van vakantie. 'Ik ben naar het zuiden van Frankrijk geweest. Ideaal om de batterijen op te laden', vertelt hij.

Die andere assistent-trainer, Chris Janssens, is nog op reis.

'Hij is naar Turkije en komt dinsdag terug. Of het klopt dat Janssens een transfer versierd heeft naar vierdeprovincialer Pulle? Daar weet ik niets van. Het verbaast me anderzijds niet. Chris is peter geweest van een supportersclub van Lierse - het Anker - in Pulle en heeft er veel vrienden. Maar ik betwijfel of hij veel zal kunnen spelen. Sporadisch hooguit, schat ik in.'


Bron: http://www.lierse.be

_________________
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenWebsite bekijkenMSN Messenger
Webmaster
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Aug 2008
Berichten: 635
Woonplaats: Boechout

BerichtGeplaatst: 03-07-2009 17:09:25 Reageren met citaatTerug naar boven

Citaat:
De kogel is door de kerk. Tomasz Radzinski verlengt zijn verblijf bij Lierse met één jaar.

Tomasz, die eerder had aangegeven liever niet meer in de Exqi League te willen voetballen, heeft zich uiteindelijk door het Liersebestuur laten overtuigen.

CEO Neel de Ceulaer: “Natuurlijk ben ik blij dat Tomasz nog een jaar bij ons blijft. Maar ik ben vooral blij omdat hij dat doet na een lang en constructief gesprek. We hebben hem kunnen overtuigen van ons project. We hebben aangetoond dat we ons met een paar ervaren jongens hebben versterkt. Die versterking was voor hem het bewijs dat we het echt menen. Hij had aanbiedingen van verschillende ploegen, maar zijn enige wens is nu, samen met de hele ploeg, kampioen te spelen met dit Lierse. Dit doet mij bijzonder veel plezier. Ik kan nu echt zeggen dat we er klaar voor zijn.”

Tomasz Radzinski (°14/12/’73) maakte vorig jaar 17 doelpunten voor Lierse in 29 wedstrijden.


Bron: http://www.lierse.be

_________________
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenWebsite bekijkenMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Ti2000 by Port-All :: Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum