.:: K Lierse SK ::.
 
 
 
 
 Julien Tournut 8e aanwinst van Lierse Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Webmaster
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Aug 2008
Berichten: 635
Woonplaats: Boechout

BerichtGeplaatst: 08-07-2009 21:51:09 Reageren met citaatTerug naar boven

Citaat:
De Fransman Julien Tournut tekende deze namiddag een 2-jarig contract bij Lierse, en is daarmee de 8e aanwinst voor dit seizoen.
Tournut, een 27-jarige (02/07/82) linksvoetige centrale verdediger van 1,87 m voor 87 kg, komt over van reeksgenoot Waasland. Voordien speelde Tournut bij As Nancy (FR), Yverdon Sports (Zwi) en US Denkerque (FR).

CEO Neel De Ceulaer: “Met Julien halen we een ervaren verdediger binnen. Hij is stevig in de duels en sterk met het hoofd. Julien is de leidersfiguur die we zochten voor onze verdediging. Met deze 8e aanwinst is ons huiswerk helemaal af. Vanaf nu richten we ons enkel nog op uitgaande transfers.”

Julien Tournut: “Ik ben enorm blij om bij Lierse te kunnen tekenen. De club betekent iets in België, en heeft veel goede supporters. Ik ben verheugd dat ik terug kan overstappen naar het profstatuut, en me volwaardig kan richten op mijn ontplooiing. Ik ken de ambitie van de club, en dat is ook de mijne, we willen naar eerste klasse.”

_________________
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenWebsite bekijkenMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Ti2000 by Port-All :: Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum