.:: K Lierse SK ::.
 
 
 
 
 t enkelt passa dem ihop till en Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Labi1995



Geregistreerd op: 02 Nov 2018
Berichten: 412

BerichtGeplaatst: 14-11-2018 06:58:02 Reageren met citaatTerug naar boven

En annan viktig punkt som f?rfattarna betonar ?r att deras ?mnen var mycket h?gt utbildade l?pare och att de d?rf?r "redan har mycket konsekvent l?pmekanik och olika typer av skor har liten inverkan p? deras Nike Air Max 2017 Femme l?pande g?ng". De indikerar att "det ?r m?jligt att mindre utbildade l?pare med mindre konsekvent mekanik kan vara mer mottagliga f?r f?r?ndringar i l?pning n?r de anv?nder en minimalistisk sko. "Som alltid m?ste man ?verv?ga de ?mnen och f?rh?llanden som studerats vid till?mpningen Nike Air Max 2016 Donne av resultaten av en vetenskaplig studie och jag hade en g?ng ?terigen ?lskar att ta en titt p? individuell variation. F?rfattarna avslutar papperet med f?ljande slutsats, vilket jag tycker ?r en mycket fin sammanfattning av konsekvenserna av deras studie: "Sammanfattningsvis Nike Air Max 95 Homme skiljer sig dynamiken i att springa ?ver marken medan barfota skiljer sig fr?n det att springa i en minimalistisk sko som har d?mpning och en f?rh?jd h?l. Idrottare och deras tr?nare borde inte f?rv?nta sig att omedelbart replikera barfota i en minimalistisk sko. K?rning av barfota orsakar mekaniska f?r?ndringar i vanligt skur med h?gt utbildad l?pare och det ?r i grunden annorlunda ?n att det g?r att springa. ?kningen av arbetet vid ankeln m?ste ?verv?gas n?r man ?verg?r till barfota som f?r snabb en ?verg?ng kan ?verbelasta triceps surae-komplexet. Omv?nt Nike Air Max 270 Womens kan minskningen av gemensamma ?gonblick och arbete som g?rs vid kn?et medan du bar barfota ge potentiella f?rdelar f?r hanteringen av kn?sm?rta och skada. "En annan sp?nnande studie - intressant men faller lite om vad det skulle vara trevligt att se gjort f?r att reta ut Nike Air Max 95 Womensf?rh?llandet mellan skor och l?pform. Det skulle vara trevligt att upprepa Nike Air VaporMax Hombre studien med ett brett sortiment av skorstyp - i synnerhet n?gra ?kta minimalshoeslikeVivobarefoot / Vibrams / Bare-X 180's.Allowing l?pningen att springa i n?gra minuter i ett visst skoskondition i n?gra minuter innan testningen ?r l?mplig f?r en korttidsstudie men det ?r de l?ngsiktiga anpassningarna som ?r de viktigaste skillnaderna som vi borde vara intresserade av. En annan aspekt som jag skulle vilja se ?r hur individer svarar p? olika stimulanser. Det k?nns snarare att vi f?r Nike Air Max 90 Mens massor av sm? bitar av sticks?get fr?n olika studier och vi kan anv?nda dessa en viss m?ngd om luckorna mellan dessa sticks?gstycken, men det ?r s? frustrerande att sticks?gstyckena ?r lite f?r felformade f?r att enkelt passa dem ihop till en enda ?vertygande picture.I talade med Nike Air Presto Femme Vicenzino (en av medf?rfattaren) om den h?r studien f?r n?gra m?nader sedan p? v?rldskongressens kongress IFOMPT ... och han hade p? sig Vfingers Jag h?ller helt med din kommentar. De tre viktigaste punkterna i denna studie ?r f?r mig: 1. Den befolkning som anv?nds (som du f?rklarar). 2. De skor de anv?nde ?r inte s? minimalistiska (TRC-betyg 67% och 66%). 3. Det enskilda svaret (som vi vet inte h?r): n?gra av mina patientl?pare ?ndrar sin biomekanik med minimalistiska skor (TRC-betyg 60%) ... vissa g?r inte med ultra minimalistiska skor som VFingers (Nike Air Max 90 Donne Rosa TRC-betyg 90%) ... anledningen till att vi personifierade v?rt recept.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Ti2000 by Port-All :: Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum