.:: K Lierse SK ::.
 
 
 
 
 ndre min skridt og forbedre Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Labi1995



Geregistreerd op: 02 Nov 2018
Berichten: 412

BerichtGeplaatst: 21-11-2018 06:37:24 Reageren met citaatTerug naar boven

En anden relateret unders?gelse er v?rd at n?vne. I 2009 offentliggjorde Nike Air Odyssey Womens Squadrone og Gallozzi resultater p? almindelige barf?dder, hvor de fandt, at de var omkring ~ 3% mere ?konomiske i VFF'er sammenlignet med traditionelle tr?ningssko, hvilket for en del kunne forklares af en v?gtvirkning (selvom ?konomi, da barfodet var det samme som i VFF'er). Selv blandt disse s?dvanlige barfodre var der imidlertid biomekaniske forskelle mellem skoforholdene (fx f?lles vinkler ved kontakt afvigende, fodstrejke var mere bageste, kontakttiden var h?jere, og toppslagskraften var h?jere i de traditionelle sko vs. VFF'er). Alt dette peger p? de komplekse effekter, fodt?j kan have p? l?bende gang. Skoegenskaber betyder, erfaring med emner betyder, Nike Air Vapormax Donne som sandsynligvis en r?kke andre faktorer. Vil denne unders?gelse afslutte debatten om, om barfodet l?ber er bedre eller v?rre, eller bare anderledes? Nej, ikke sandsynligt. Men Balenciaga Triple S Femmedet giver nogle yderligere beviser for, at inklusiv en del af barfodet eller minimalt skod, der k?rer i din tr?ningsrutine, kan hj?lpe dig med at udvikle en mere effektiv l?beform (og ting som barfodstrider har l?nge v?ret brugt som tr?ningsredskab af h?jtst?ende l?bere til denne grund). Det er dog v?rd at bem?rke, at fordele p? grund af "barfodet" tr?ning m?ske ikke overs?tter direkte til l?b i en traditionel tr?ningssko, is?r hvis din form vender tilbage, n?r du k?rer i den sko. Hvad Nike Dunk Sky High Mujer der skal g?res nu er at finde ud af, hvilke faktorer der specifikt forklarer fordele opn?et som f?lge af barfodet / minimal tr?ning, og find ud af, hvordan man bedst kan Nike Air Max 2017 Womens f? dem til at overs?tte til at k?re i andre sko. En l?ngerevarende unders?gelse kan bidrage til at n? dette, og en unders?gelse med mere eksplicit form uddannelse og cueing kan ogs? hj?lpe. Jeg har altid lyst til at afslutte stillinger som denne med et opkald til anekdotiske oplevelser - nogle hader anekdoter, men jeg finder dem interessante og informative . Har du opdaget en forbedring i din ?konomi eller opfattet anstrengelse efter migrering til en mere minimal eller barfodet stil sko? Del dine tanker i kommentarerne! Jeg startede 2 ?r siden if?rt Guide 4. Efter 2 par overgik jeg til Mirage, og jeg bem?rkede straks en stor forskel i min l?bende ?konomi. Den Adidas NMD Womens sko startede mig ned ad stien af ??lavere dr?be og lettere sko. Jeg begyndte endda selv at k?re helt barfodet. Jeg tror, ??at hver l?ber tilpasser sig forskelligt og kan Nike Air Max 1 Womens se fordele eller ulemper ved mere af en barfod, overgangs eller minimalistisk sko. Det hjalp mig til at ?ndre min skridt og forbedre min udholdenhed. Jeg k?rer med h?rd kerne kun barfodet, minimalistiske og traditionelle l?bere. Det, jeg har bem?rket, er kadence og fastholdt hastighed under et l?b som ting, der adskiller mine oplevelser, der k?rer med hver. Jeg har helt forkortet min skridt og genkender hurtigere, n?r jeg f?ler noget, der ikke er helt rigtigt, n?r man k?rer. En anden mindre ting er, at mine f?dder er blevet udvidet lidt. Jeg beh?ver ikke en bred sko, men jeg bem?rker, at nogle stilarter er t?tte nu. Alt i alt har min overgang v?ret en god l?Nike Air Max 2017 Donne rerig oplevelse. Jeg spionerer nu nye sko som en bilentusiast, der leder efter den nyeste superbil.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Ti2000 by Port-All :: Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum