.:: K Lierse SK ::.
 
 
 
 
 llde ett par det Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Labi1995



Geregistreerd op: 02 Nov 2018
Berichten: 412

BerichtGeplaatst: 23-11-2018 06:34:16 Reageren met citaatTerug naar boven

Den h?r kommer inte att komma som en ?verraskning f?r alla som l?ser denna blogg regelbundet. Jag var ett stort fan av NB MT101. Det var en bra sko - enkel, perfekt passform, bara r?tt m?ngd mjukhet och skydd, och fungerade bra b?de p? v?gar och sp?r. Jag ser v?ldigt mycket fram emot utgivandet av MT101s uppf?ljare, MT110. En l?gprofil MT101-liknande sko p? en j?mnare rummigare l?t som himmel! Jag gick emellertid n?stan omedelbart ihop med MT110s. N?r jag satt p? dem kunde jag k?nna en mycket uttalad uppbyggnad under den senare mittfoten och framfoten, och skorna Adidas ZX Flux Dames tvingade mina f?tter att rulla in?t bara st?ende i dem. Efter flera sp?rbackar Nike Roshe Run Womensi MT110, inklusive en 10 miler p? ett sp?rv?g n?ra min arbetsplats, utvecklade jag ett fall av bakre tibial tendinit. Fr?n en biomekanisk synvinkel kan posttib tendinit mycket v?l kopplas till ?verdriven eversion, s?som den som orsakas av den lutande sulan i denna sko, eftersom tibialis-bakre muskeln ?r ansvarig Nike Air Max 1 Womens f?r att motst? eversion av foten. Jag hade aldrig haft det h?r problemet i n?gon annan sko och har inte f?tt det igen eftersom de hyllade dem. I en positiv kommentar sl?pper New Balance en mindre uppdatering till MT110 som tydligen rakar sidoklackarna lite f?r att hj?lpa till med att korrigera denna enda snedst?lld (verkar jag inte ?r den enda som hade problem med den enda geometrin). Med den h?r ?tg?rden kunde det h?r l?tt ha varit i mina tre 3-sp?rskor i 2012 - h?r hoppas de f?r det r?tt! Jag har aldrig g?mt min Nike Air Max Command Womens k?rlek till Saucony Kinvara h?r p? Runblogger. Det ?r en av mina favoritskor, och det har b?rt mig genom flera av min mest minnesv?rda t?vlingar. Med tanke p? detta var jag verkligen upphetsad n?r jag h?rde att de skulle g?ra en sp?rversion av skon. Tyv?rr blev min sp?nning till besvikelse n?r jag lade dem p? mina f?tter.Adidas Gazelle Womens Det var helt enkelt inte Kinvara passform som jag hade blivit k?r. F?r l?st i mittfoten, f?r h?rt i framfoten, gjorde jag det genom en lopp och satte dem p? Ebay (jag hade k?pt dem sj?lv - jag s?ljer aldrig mediaprover, de g?r till v?nner eller Soles for Souls). Kinvara TR har en stor potential - jag tyckte om den enda konstruktionen, de ser bra ut, och de markerar de flesta av mina f?redragna spec-kryssrutor (ljus, l?g droppe etc.), men om Nike Air Presto Dames inte passformen ?r uppringd, tycker jag det ?r sv?rt att kalla denna Adidas Deerupt Womens sko en Kinvara. Jag ?lskade den ursprungliga Nike Free 3.0. Det var min f?rsta minimalistiska spektrumsko och ledde mig ner till mindre och mindre sko. Den hade en underbart enkel ?vre (?ven om den ?r smal i passformen), flexibel s?l, superljus, etc. Tyv?rr verkar Nike ha f?rs?mrat Free 3.0 med varje efterf?ljande iteration. Flera yttersula p? v2 f?ll av min sko efter bara n?gra k?rningar, och jag gick vidare p? v3. V4 var den f?rsta v?sentliga uppdateringen till Free 3.0, och jag best?llde ett par det ?gonblick de kom ut. Tyv?rr ?r v4 ett av de v?rsta skor jag har k?rt i ?r (l?s mina mer detaljerade tankar om Nike Free 3,0 v4 h?r). Passformen ?r l?ngt borta, och den ?vre k?nns som den ?r tillverkad av vinyl - Free 3.0 v4 en av de minsta andningsbara skor som jag n?gonsin har k?rt in. Nike verkar mer intresserad av catering Nike Air Max 90 Womens Black till mode ?n att fungera med de fria skorna dessa dagar, och Det ?r synd eftersom det var en s?dan banbrytande linje av skor. Liksom Kinvara TR gick dessa p? Ebay efter bara n?gra k?rningar (och s?ldes till n?stan k?peskillingen, f?rmodligen inte till en l?pare).
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Ti2000 by Port-All :: Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum