.:: K Lierse SK ::.
 
 
 
 
 passar denna modell av sko ganska Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Labi1995



Geregistreerd op: 02 Nov 2018
Berichten: 412

BerichtGeplaatst: 06-12-2018 06:12:09 Reageren met citaatTerug naar boven

Att g?ra det troliga antagandet om att alla dessa l?pare var skumma och att de flesta hade p? sig n?got vadderade skor, ?verraskar dessa resultat inte Adidas Falcon Mens mig och st?mmer ?verens med mina egna uppt?ckter p? fotstr?ckningsm?nster bland skyttl?pare i en v?gmaraton Nike Air Max 2017 Femme (jag ocks? gjorde lite film p? VT100 i ?r och skulle gissa att resultaten skulle ha varit liknande d?r). Det kan visa sig att p? n?gra av platserna var h?len som slog p? ultramarathoners, lite mindre vanlig ?n i marathoner p? v?garna (jag observerade 88,9% h?jslagare vid 10K-punkten p? en v?gmaraton), men vi skulle beh?va r?a nummer till ta itu med det (inte bara ett intervall). Det ?r ocks? viktigt att notera att varken det h?r eller min studie unders?kte variationen mellan h?lsst?ngare - det finns stor variation i m?ngden dorsiflexion vid markkontakt bland h?lsslagare och nedre benriktning ?r ocks? mycket variabel - h?lsslagande ?r inte riktigt en kategori s? mycket som ett spektrum som omfattar ett brett spektrum av Adidas Superstar Mujer variationer. Vad jag tycker om studier som detta ?r att de ger data om vilka l?pare i den "riktiga v?rlden" www.ronbell.co.uk som g?r utanf?r en konstgjord lab milj?. Denna studie ger ytterligare bevis f?r att n?r avst?ndsl?pare b?r skor, ?ven de som k?r stor k?rstr?cka p? stigar, tenderar de att landa p? sina klackar st?rre delen av tiden. Resultaten ger inte insikt om huruvida h?lsa ?r bra eller d?ligt, och om n?got de f?resl?r att ?tminstone ur prestationssynpunkt spelar det ingen roll hur din fot kontaktar marken. har marknadsf?rt sig sj?lva effektivt p? ultra scen under det senaste ?ret. Jag tycker personligen att de ?r hemska, b?de att titta p? och begreppsm?ssigt. Jag undrar om de s?ljer till dem som vill ha en snabb och enkel l?sning till fotbehov. Att g? den minimalistiska v?gen d?remot handlar speciellt om ?kad markfel och kr?ver fot- Nike Air Max 90 Femme och l?gbenst?rkning. L?ngtidsarbete Jag kan inte l?ta bli att k?nna att HOKA-l?pare kommer att bli svagare, Nike Dunk Sky High Femme mindre samordnade och mer skadade p? grund av bristen p? kvalitets?terkoppling .Men korttid (f?rsta ?ren) kommer den minimalistiska sannolikt att vara de som lider mer under ?verg?ngen, men l?ngre sikt b?r vara b?ttre. Jag har faktiskt t?nkt p? m?jligheten att en i stort sett styv tunga med betydande vippan inbyggd i skon kan vara bra f?r att lindra stress p? plantar fascia. Jag tror att det h?r kommer att bero p? att t?ren aldrig kommer att b?jas avsev?rt sent p? h?llet, och vippan i mitten av trycket p? foten skulle stanna l?ngre efter?t p? tiden. HOKA passar denna modell av sko ganska bra, foten ?r effekten isolerad Nike Air Max TN Damen fr?n marken och de normala r?relserna och belastningen vi skulle placera p? v?ra f?tter. ?ven om HOKA Nike Air Presto Femme skulle kunna lindra stressen p? plantar fascia och till?ta en att forts?tta springa. Att till?ta en fot att ha en Adidas Ultra Boost Mens relativ vila kan hj?lpa till p? kort sikt. Med en l?ngre siktskada tror jag att man skulle beh?va aktivt p?verka plantar fascia f?r att uppmuntra f?rst?rkning av plantar fascia. Det h?r ser ut att vara det som hj?lpte dig att ?vervinna dina plantar fascia problem. F?r mig ?r det inte att hj?lpa till att vila f?r mycket och att g?ra f?r m?nga uppf?r backar och branta nedg?ngar orsakar en regression s? jag f?rs?ker sakta ?ka m?ngden kullar och stimulans f?r anpassning.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Ti2000 by Port-All :: Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum