.:: K Lierse SK ::.
 
 
 
 
 uitdaging om heel verschillende Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Labi1995



Geregistreerd op: 02 Nov 2018
Berichten: 412

BerichtGeplaatst: 25-04-2019 08:36:26 Reageren met citaatTerug naar boven

Nu gebeurt er iets anders als ik loop in een schoen zoals de Vibram Fivefingers (VFF's). In de VFF's denk ik dat ik veel meer op de voorvleugel treed, en daarom neem ik de enkel / achillespees op als een extra schokabsorberende veer in de ketting van de onderste ledematen (waarschijnlijk ook in zekere mate de voorvoet). Dit is een aanpassing aan het gebrek aan demping in de schoenen - mijn spieren, Nike Air Max 97 Womens pezen en ligamenten doen het werk in plaats van een zachte tussenzool. Het eindresultaat is echter hetzelfde - ik kan net zo comfortabel lopen in VFF's op harde oppervlakken als ik kan in mijn Kinvaras, ik gebruik gewoon verschillende mechanismen (opname van de enkel en de boog via een voorvoetaanval) om de verplaatsing van mijn COM te behouden min of meer Nike Air Max 95 Womens constant. Dit zou ook kunnen verklaren waarom mensen een oplossing zien van knieklachten of het initi?ren van enkel / voetproblemen wanneer ze in schoenen lopen zoals de Vibrams - er is minder afhankelijkheid van de knie als een veer, en een grotere afhankelijkheid van de enkel en voet. Nu wat schoenen met een stevige middenzool? Als ik moest raden, een schoen met een relatief dikke, stevige middenzool zoals de NB Minimus Road voelt slecht voor me omdat de stevigheid van de Nike Air Vapormax Womens tussenzool in combinatie met de stevigheid van de weg me ertoe bracht mijn knie te buigen en mogelijk mijn heup naar een grotere mate om verplaatsing van mijn COM te behouden (er is weinig geven door de schoen of het grondoppervlak). Als ik als een voorvoet stoot in een schoen zoals de Minimus, is dit misschien geen probleem, maar ik heb over het algemeen Nike Air Vapormax Dames problemen bij het voorvallend slaan in elke schoen die geen ultradunne, flexibele zool heeft (bijv. Vibrams, Merrell Barefoot, Vivobarefoot, etc.) . Dit zou ook mijn reactie van afgelopen zomer kunnen verklaren aan het hardlopen in mijn Kinvaras op een rubberen baan - ik vond het niet leuk omdat ik het sterke gevoel had dat de zachte schoen op een zacht oppervlak gewoon niet goed in elkaar paste - misschien mijn benen moesten verstijven buiten hun normale comfortzone om het dubbelzachte Nike Air Huarache Womens oppervlak onder de voeten te hanteren. Een idee dat dit alles mij doet vermoeden is dat ik misschien zou moeten stoppen met vechten tegen wat mijn voeten / benen willen doen in een bepaald paar schoenen. Het menselijk lichaam is erg intelligent en opmerkzaam, en het lijkt behoorlijk verdraaid goed om uit te zoeken wat te doen, gezien de omstandigheden Nike Free Run 2.0 Womens waarin het wordt gepresenteerd (en het kan zich on the fly aanpassen!). Misschien is het verkeerd om een ??voorvoetaanval in een schoen als een Kinvara te forceren? Misschien doen schoenen er net zo veel of meer toe dan vorm, omdat ze bepalen welke vorm je lichaam wil gebruiken in elke set schoenen / oppervlakkige omstandigheden? Misschien moet ik gewoon meegaan met de stroom, mijn lichaam de schoenen geven waar het van houdt, de schakelaar van de stuurautomaat inschakelen en genieten van mijn pistes? Ik weet niet zeker of stijfheidsaanpassingen of spierafstemming belangrijker is, of dat ze hand in hand gaan hand (ik heb moreso gericht op de eerste in dit bericht). Dit alles is meestal alleen maar ik denk hardop na en openbaarde een paar van de gedachten die ik de laatste tijd door mijn hoofd heb meegemaakt. Ik weet niet zeker hoe iets hiervan in praktische zin kan worden toegepast, met een tekort aan hardlopen in veel verschillende schoenen en het zien van wat het beste werkt (ik heb het geluk dat ik dit heb kunnen doen!), Maar ik ben nieuwsgierig omdat of anderen soortgelijke ervaringen en / of gedachten over deze onderwerpen hadden gehad. Voel je vrij om te delen in de opmerkingen! Het is een interessante uitdaging om heel verschillende reacties op dezelfde footware te krijgen - als je zegt dat het lezen van een recensie geen vervanging is voor het daadwerkelijk proberen van schoenen. Ik heb zeker spijt gehad van het kopen van schoenen online na het lezen van reviews alleen om te ontdekken dat ze gewoon werk voor me hebben gedaan. Ik hoop dat als we blijven aandringen op een beter begrip van hoe schoenen onze gang be?nvloeden en onze ervaring van Nike Air Max 90 Womens Pink hardlopen, we zullen beginnen te pesten waarom dergelijke verschillende reacties komen voor, en in plaats van persoonlijke keuzes te zien als vrij discrete antwoorden op footware, kunnen we de onderliggende relaties in het spel zien. Ik voel me aangetrokken tot de conclusie dat we allemaal individuen zijn, maar dat we allemaal mensen zijn met dezelfde basismechanica, hoewel vrij ingewikkelde mechanica, vooral als je schoenen aansteekt!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Ti2000 by Port-All :: Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum