.:: K Lierse SK ::.
 
 
 
 
 af skadeforebyggende fordele Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Labi1995



Geregistreerd op: 02 Nov 2018
Berichten: 412

BerichtGeplaatst: 14-05-2019 07:58:58 Reageren met citaatTerug naar boven

Godt poo-poo til ham ogs?! Den paranoide konspirationsm?t i mig begynder at tro, at der er en sammensv?rgelse, hvor de store skovirksomheder fors?ger at holde f?dderne f?ngslet i urimeligt l?ftede / polstrede sko (der er en ide til en film der, jeg ved det bare!). ?? Jeg kunne virkelig godt lide din analyse Pete og dit r?d til alle at bare eksperimentere for os selv er det bedste derude. Efter Nike Air Max 90 Homme Noir alt er alle forskellige. Jeg har pr?vet at l?be i en r?kke forskellige sko, og pr?ver b?de en h?l-strejke form og en forfod / midfoot strejke. Jeg har konstateret, at mine f?dder og hele krop for den sags skyld er meget Nike Air Max 90 Mujer lykkeligere og st?rkere, n?r jeg forfodder Adidas NMD Femme midtf?dt i en sko med en 0-4mm h?l-t? dr?be. Ogs? ved at bruge denne "barfod" -stil i l?b har det virkelig ?get nydelsen af ??mine k?rsler, der har gjort ALLE forskellen i verden. Plus mine kalve har aldrig v?ret st?rkere eller mere revet! Tak for at holde op med s?dan en informativ blog.Men jeg tror, ??at den eneste ting, der bliver savnet i hele l?bende form, er diskussionen, at formularen kun er et element i, hvad der g?r en god og sund runner. Hvis vi ser p? flertallet af den l?bende befolkning (ikke kun de eliter, der sandsynligvis er afvigende p? kurven), l?ber Nike Air Max 2017 Mujer mange l?bere d?rligt, fordi de flytter d?rligt generelt. Vi lever i en meget stillesiddende kultur. Mange l?bere kommer ind i sporten som voksne i deres 30'erne, 40'erne, 50'erne eller ?ldre. Aldring og ?r med misbrug eller Nike Air Max 270 Mujer underanvendelse har gjort dem svage, Nike Air Max 90 Womens deres led er begr?nset og deres muskler er fulde af knuder (udl?sningspunkter) .Primitiv mand m? m?ske ikke l?be i sko, men han var ogs? sandsynligvis meget st?rkere og mere fleksibel end moderne industrialiserede mand. Med ingen biler eller maskiner til at g?re tungt arbejde m?tte vi flytte mere. Dag til dag var en tr?ning. S? for mig er l?sningen ikke s? simpel som at k?re barfodet eller i minimialistiske sko (selvom begge kan v?re gode v?rkt?jer, hvis de anvendes korrekt). At pr?ve at ?ndre form uden at arbejde p? nogen styrke og mobilitetsunderskud vil i bedste fald Asics Gel Lyte 5 Femme begr?nse fordelene eller mere sandsynligvis ?ge risikoen for skade. Form arbejde skal v?re en del af et omfattende tr?ningsprogram. Styrketr?ning, f?lles mobilisering og udl?ser point release skal ledsage enhver teknik arbejde. Efter at have arbejdet med hundredvis Adidas NMD Femme af l?bere i l?bet af det sidste ?rti, kan jeg sige, at flertallet havde begr?nset ankel- og hofteflytning, som vil p?virke deres form. Hvis de simpelthen pr?vede at m?ske, ?ndrede vi vores skridt fremad som en tilpasning eller som et svar p? vores milj?. Ikke vores sociale / fysiske milj?, men fodens milj? - vores sko. Vi kan bebrejde vores sociale milj? til dels for det f?rste - mode for en og for det andet; den igangv?rende teknologiske indsats, som skobedriftens marketingafdelinger indledte for at reducere skade, det kan v?re, at de var delvist ansvarlige for at for?rsage (God strategi - skabe et problem - s? markedsf?re og s?lge en foresl?et l?sning p? problemet). Den l?ngere skridt problem og det foresl?ede link til skade kommer naturligt, da vi fjerner biofeedback og proprioceptive input, der s?tter vores krop i en Nike Air Max TN Femme skadeforebyggende tilstand. For l?bere er skadesforebyggelsesfunktionen is?r en kortere skridt og en midfoot strejke. Denne stil af kropsholdning og gangarter udnytter bedre energikontrolfunktionerne i muskelfjederens egenskaber ved ekscentrisk sammentr?kning, reducerer forskydning og ikke-ensartet kompression p? leddene og tager bedre udbytte af den osse?se matrix, der udg?r kernen i vores st?tte lange ben. Der er en overflod af skadeforebyggende fordele for at g?re denne ?ndring i skridt. Den ene stimulus, som m?ske har v?ret ansvarlig for os, og som oprindeligt vedtog den kortere stride, er biofeedback og proprioceptiv feedback fra vores milj?. Vores fodt?j isolerer imod det og muligvis fjerner vores krops ?nske om at bev?ge sig mod den mindre skade, der for?rsager stride. Den meget fysiske fodt?j har ogs? en tendens til Nike Air Max 90 Femme at f? vores skridt til at blive forl?nget, og den distale inerti for?rsaget af svingfoden og dens tilf?rte masse kan ogs? logisk f?re til l?ngere stride. Under alle omst?ndigheder kan overgangen til lettere minimal Nike Air Max 95 Femme sko med en form for biofeedback-vekselvirkning med fodens plantaroverflade naturligvis f?re til en ?ndring i stridl?ngde og en midfoot-strejke - hvorved en l?ber fjernes, der beh?ver bevidst at tr?ne deres gang igen - alligevel
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Ti2000 by Port-All :: Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum