.:: K Lierse SK ::.
 
 
 
 
 betrokken te zijn bij de productie van e Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
caicai2017



Geregistreerd op: 30 Mei 2019
Berichten: 223

BerichtGeplaatst: 27-11-2019 04:46:10 Reageren met citaatTerug naar boven

2019 - South Central LA-kunstenaar Lauren Halsey weet wat het betekent om met authenticiteit te cre?ren. Halsey wordt geprezen in haar gemeenschap voor het Nike Air Max 90 Mujer Rosa combineren van levendige elementen van gevonden, gefabriceerde en handgemaakte objecten uit de hele stad om dicht gestructureerde installaties en Nike Air Max 90 Femme monumenten te bouwen. Haar sculpturen zijn gegraveerd met sentimenten uit de LA-gemeenschap, gericht op het authentiek en po?tisch herschrijven van het verhaal op zowel Nike Air Huarache Mujer een lokaal als een mondiaal podium.
Halsey en haar kunstwerken zijn ook inspiratie voor de nieuwste Los Angeles-specifieke Air Force 1, de AF-1 ALL FOR 1 - Los Angeles. Gebruikmakend van de kenmerkende stijl van Halsey, die diep geworteld is in de South Central-wijk waarin ze opgroeide, funkateert ze de binnenzool met een caleidoscoop van visuals, versierd met rode en groene accenten, verwisselbare bandjes en ingeschreven met woorden van liefde.
De schoen remixt de Triple Black High tot een ode aan Los Angeles en viert Nike Air VaporMax Mujer degenen die gemeenschap cultiveren door creativiteit. Ge?nspireerd door kleuren, vertrouwd typografisch ontwerp en iconische posters in de stad, is de collectie Nike Air Force 1 Womens van Halsey een visueel en tastbaar verhaal van South Central LA. Het tonglabel van de schoen is ingeweven met bloktekst trouw aan posters die decennia lang in de stad worden gezien, de inlegzool heeft een collage van South LA-etalages en het heeft dubrae met handgeschreven zeefdruk in lettertype vergelijkbaar met Halsey's Hieroglyph Crenshaw-project - een publiek installatie van hi?roglyfische gravures waarmee gemeenschappen in South Central LA hun eigen verhalen kunnen schrijven.
"We moeten allemaal bewegen, cre?ren en handelen met de verwaandheid van liefde in ons hart", zegt Halsey. “Liefde betekent familie. Het betekent mijn vrienden. Het betekent mijn vriendin. Wanneer ik Nike Air VaporMax Womens werk en wanneer ik bouw, denk ik na over wie ik kan betrekken, zodat de projecten van begin tot eind gericht zijn op liefde. ”2019 - Drew Henderson's Nike Internationalist Femme kapperszaak, No Cuts No Glory, is representatief voor de feitelijke ontmoetingsplaatsen van Chicago. Binnen de kapperszaak wordt over sport, politiek en meer gedebatteerd. Voorbereidingen voor feesten worden gemaakt. En, het allerbelangrijkste, obligaties worden in de hele gemeenschap gesmeed.
Henderson en zijn winkel zijn ook inspiratie voor de nieuwste Chicago-specifieke Air Force 1, de AF-1 ALL FOR 1 - CHICAGO. De schoen bevat een reeks grafische en materi?le elementen die de kapperszaak vieren, van een speciaal gemaakte tongtag die Nike Air VaporMax Femme de skyline van Chicago omzet in het silhouet van een kam, tot aglets op basis van traditionele kapperspalen (maar met een toegevoegde Chicago-vlag-twist). Nike Air Max 97 Womens Op de hiel herinnert een ponyhaarlipje aan de dagelijkse haarsneden in de winkel, terwijl een binnenafbeelding van twee handen eenheid viert.
"" Het betekent Adidas Superstar Womens zoveel voor mij om betrokken te zijn bij de productie van een schoen die enkele van de belangrijkste dingen in mijn leven vertegenwoordigt: Chicago, de kapperszaak en de gemeenschap. Het is een eer om een ??schijnwerper op de stad, de industrie te schijnen en gemeenschap die me heeft gemaakt tot wie ik ben en me elke dag motiveert. Ik deel dit met iedereen ', zegt Henderson.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Ti2000 by Port-All :: Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum