.:: K Lierse SK ::.
 
 
 
 
 som ?verg?r Chicagos skyline til Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
caicai2017



Geregistreerd op: 30 Mei 2019
Berichten: 223

BerichtGeplaatst: 27-11-2019 04:51:48 Reageren met citaatTerug naar boven

2019 - South Central LA-konstn?ren Lauren Halsey vet vad det betyder att skapa med ?kthet. Halsey hyllas i sitt samh?lle f?r att kombinera livliga element av hittade, tillverkade och handgjorda f?rem?l fr?n hela staden f?r att bygga t?tt Adidas Ultra Boost Femme strukturerade Nike Air Max 97 Mujer installationer och monument. Hennes skulpturer ?r inskrivna med k?nslor fr?n LA-gemenskapen, som syftar till att skriva om ber?ttelsen autentiskt och poetiskt p? b?de en lokal och global scen.
Halsey och hennes konstverk ?r ocks? inspiration f?r den senaste Los Angeles-specifika flygvapen 1, AF-1 ALL FOR 1 - Los Angeles. Anst?ller Halsey's signaturstil, som ?r djupt f?rankrad i South Central-grannskapet hon Nike Air VaporMax Mujer v?xte upp i, funkatiserar Nike Air Huarache Femme inl?ggssulan med ett kalejdoskop av visuals, prydda med r?da och gr?na accenter, utbytbara remmar och inskriven med k?rleksord.
Skon remixar Triple Black High till en ode till Los Angeles och firar de som odlar samh?llet genom kreativitet. Inspirerad av f?rger, bekant typografisk design och ikoniska affischer som gipsas runt i staden, ?r Halsey's samling en visuell och konkret ber?ttelse om Nike Air Max 90 Mujer Azul South Central Nike Air Max 270 Womens LA. Skonens tungetikett ?r v?vd med blocktext som ?r riktigt p? affischer som har sett ?ver staden i ?rtionden, dess sockliner har ett collage av South LA storefronts och den har dubrae med handbokst?verade silketryck med teckensnitt som liknar Halsey's Hieroglyph Crenshaw Project - en allm?nhet installation av hieroglyfiska ristningar som g?r att samh?llen i South Central LA kan f?rfatta sina egna Nike Air Max 90 Womens ber?ttelser.
"Vi borde alla r?ra oss, skapa och agera med tanke p? k?rlek i v?ra hj?rtan," s?ger Halsey. ”K?rlek betyder familj. Det betyder mina v?nner. Det betyder min flickv?n. N?r jag arbetar och n?r jag bygger t?nker jag p? vem jag kan involvera s? att projekten ?r centrerade kring k?rlek fr?n b?rjan till slut. ”2019 - Drew Hendersons barbershop, No Cuts No Glory, ?r representativ f?r Chicagos de facto m?tesplatser. Adidas Superstar Mujer Inom barbershop Nike Air Max 90 Damen diskuteras sport, politik och mer. F?rberedelserna f?r firandet g?rs. Och det viktigaste ?r att obligationer smides ?ver hela samh?llet.
Henderson och hans butik ?r ocks? inspiration f?r den senaste Chicago-specifika flygvapen 1, AF-1 ALL FOR 1 - CHICAGO. Skon inneh?ller en serie grafiska och materiella element som firar barbershop, fr?n en speciellt skapad tungetikett som ?verg?r Chicagos skyline till Adidas Superstar Womens silhuetten av en kam, till aglets baserade p? traditionella barberst?nger (men med en extra Chicago-flagg twist). P? h?len p?minner en ponyh?rflik p? de dagliga h?rklippningarna i butiken, medan en inre grafik av tv? h?nder firar enhet.
"" Det betyder s? mycket f?r mig att vara engagerad i tillverkningen av en sko som representerar n?gra av de viktigaste sakerna i mitt liv: Chicago, barbershop och samh?llet. Det Adidas Superstar Damen ?r en ?ra att lysa en Nike Air Force 1 Womens str?lkastare mot staden, industrin och gemenskap som gjorde mig till den jag ?r och motiverar mig varje dag. Jag delar detta med dem alla, s?ger Henderson.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Ti2000 by Port-All :: Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum