.:: K Lierse SK ::.
 
 
 
 
 n?gra av de viktigaste sa Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
caicai2017



Geregistreerd op: 30 Mei 2019
Berichten: 223

BerichtGeplaatst: 03-12-2019 06:11:10 Reageren met citaatTerug naar boven

Halsey och hennes konstverk ?r ocks? inspiration f?r den senaste Los Angeles-specifika flygvapen 1, AF-1 ALL FOR 1 - Los Angeles. Anst?ller Halsey's signaturstil, som ?r djupt f?rankrad i South Central-grannskapet hon v?xte upp i, funkatiserar inl?ggssulan med ett kalejdoskop av visuals, prydda med r?da och gr?na accenter, utbytbara remmar och inskriven med k?rleksord.
Skon remixar Triple Nike Air Max 270 Womens Black High till Nike Air VaporMax Womens en ode till Los Angeles och firar de som odlar samh?llet genom kreativitet. Inspirerad av f?rger, bekant typografisk design och ikoniska affischer som ?r gipsade runt staden, ?r Halsey's samling en visuell och konkret ber?ttelse om South Central LA. Skonens tungetikett ?r v?vd med blocktext som ?r riktigt p? affischer som har sett ?ver staden i ?rtionden, dess sockliner har ett collage av South LA storefronts Nike Air Max 90 Femmeoch den har dubrae med Nike Air Max 97 Womens handbokst?verade silketryck med teckensnitt som liknar Halsey's Hieroglyph Crenshaw Project - en allm?nhet installation av hieroglyfiska ristningar som g?r att samh?llen i South Central LA kan f?rfatta sina egna ber?ttelser.
”Vi borde alla r?ra oss, skapa och agera med tanke p? k?rlek i v?ra hj?rtan,” s?ger Halsey. ”K?rlek betyder familj. Det betyder mina v?nner. Det betyder min flickv?n. N?r jag arbetar Nike Air Max 95 Womens och n?r jag bygger t?nker jag p? vem jag kan involvera s? att projekten ?r centrerade kring k?rlek fr?n b?rjan till slut. ”
AF1 - ALL FOR 1 - LA sl?pper den 7 december p? nike.com, SNKRS och hos utvalda ?terf?rs?ljare i Los Angeles.2019 - Drew Hendersons barbershop, No Cuts No Glory, ?r representativ f?r Chicagos de facto m?tesplatser. Inom barbershop diskuteras sport, politik och mer. F?rberedelserna f?r Adidas Ultra Boost Damen firandet g?rs. Och det Nike Air Max 270 Damen viktigaste ?r att obligationer smides ?ver hela samh?llet.
Henderson och hans butik ?r ocks? inspiration f?r den senaste Chicago-specifika flygvapen 1, AF-1 ALL FOR 1 - CHICAGO. Skon inneh?ller en serie grafiska och materiella element som firar barberaren, fr?n en speciellt skapad tungetikett som ?verg?r Chicagos skyline till silhuetten av en kam, till aglets baserade p? traditionella barberst?nger (men med Nike Air Max 95 Donne en extra Chicago-flagg twist). P? h?len p?minner en ponyh?rflik p? de dagliga h?rklippningarna i butiken, medan en inre grafik av tv? h?nder firar enhet.
"" Det betyder s? mycket f?r mig att vara engagerad i tillverkningen av en sko som representerar n?gra av de viktigaste sakerna i mitt liv: Chicago, barbershop och samh?llet. Det ?r en ?ra att lysa en str?lkastare mot staden, industrin och gemenskap som gjorde Nike Air VaporMax Femme mig till den jag ?www.mmreinigung.de r och motiverar mig varje dag. Jag delar detta med dem alla, s?ger Henderson.
Kreativa tweaks till AF1-designen har ocks? gjorts specifikt f?r anv?ndning i barberbutik:
Rullade kanter g?r det l?ttare f?r h?ret att tas bort (det finns inga synliga s?mmar att fastna p?)
Vax sn?ren s?kerst?ller att det fallna h?ret inte fastnar
En specialdesignad isgummisula har ett svart / vitt diamantm?nster i ett ode till Nike Air Max 95 Femme klassiskt barbershopgolv
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Ti2000 by Port-All :: Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum