Labi1995
|
Geplaatst:
10-06-2019 04:30:03 |
|
De var de eneste to k?rsler, jeg kan huske i de seneste ?r, hvor min ITB har ramt, de blev Adidas ZX Flux Dames adskilt af en m?neds tid, og overfladerne gik meget anderledes (tredive og vej). Jeg blev overladt til at konkludere, at skoene var p? en eller anden m?de Nike Air Max 90 Femme med mine gangarter, og jeg formodede at det kunne have noget at g?re med, hvad jeg synes er en fabrikationsfejl i h?jre sko (selv om min smerte var p? venstre side kn? - g? figur ...) .Min problem med skoen var, at det sorte metatarsalb?nd, der krydser forfoden lige foran sn?reb?ndene (se gul linje p? billedet til venstre) var alt for stramt, hvilket gjorde det muligt at komprimere leddet p? bunden af ??min pinky t?, som igen for?rsagede h?rdt pres og smerte ved bunden af ??t?en (?verst i omr?det af den r?de cirkel i billedet ovenfor). Dette var skuffende, fordi jeg i alle andre henseender virkelig kan lide denne sko. Nu, da Minimus-skoene er tilg?ngelige i butikker, har jeg modtaget flere sp?rgsm?l fra l?sere om, hvorvidt jeg har lavet yderligere l?b i skoene. Sandheden er, jeg Nike Air Max Classic BW Mens havde ikke k?rt igen i Minimus Trail, heller ikke jeg k?Nike Air Max 90 Womens Pink rer meget i Minimus Road - den f?rste fordi jeg ikke ville risikere en skade, og sidstn?vnte hovedsagelig fordi jeg har k?rt p? sne og masser af is siden december, hvilket kr?ver mere tr?kkraft end en vejsko kan give.
Da jeg ikke havde planer om at k?re igen i Trail skoene p? grund af det, jeg opfattede som en ?gte fejl, Nike Air Max 90 Femme Rose regnede jeg med at det var en god chance for at overvinde min modvilje mod at dissekere sko (jeg er n?dt til at komme over det, jeg er en anatomi professor trods alt ...). Jeg kom ud en schweizisk h?rkniv og p?begyndte en operation p? metatarsalb?ndet - min tankegang var, at hvis jeg b?jede bandet n?r, hvor trykket forekom, ville det tillade yderligere str?kning af det orange forfodt stof, og dette kan lette problemet. Slutproduktet er vist nedenfor til h?jre: Skoerne ovenfor er fotograferet med mine f?dder i dem, og Nike Air Max 95 Dam det hul du ser i bandet til h?jre skyldes udelukkende at str?kke forfodematerialet ved min fod efter at have lavet en enkelt lige snit igennem bandet - Nike Air Max Classic BW Donne med andre ord er det spalt, hvor meget ekstra slap min fod har brug for. En lille Loctite stoflim var n?dvendig for at sikre, at s?mmen mellem forfodsmaterialet og tungen www.johanweststeijn.nl ikke adskilt helt (jeg h?ber det holder). Efter at have lagt skoene p?, kunne jeg straks fort?lle, at trykket p? min pinky t? var v?k, og at problemet var blevet l?st. Den rigtige sko f?les nu mere behagelig end den venstre sko, og jeg kan gentage operationen Nike Air Max 95 Mens p? den anden side - t?theden af ??det m?dte b?nd er min eneste store klage over Minimus Trail.
Jeg var sikker nok i, hvordan skoene f?lte efter operationen, at jeg besluttede at give dem et andet fors?g tidligere i dag. Jeg k?rte 4 + miles kl 7:59 min / mile tempo og f?lte intet ubehag i min venstre ITB. Jeg kan ikke sige helt sikkert, at denne ?ndring er det, der l?st det Minimus-relaterede ITB-smerteproblem, men det er interessant at tro, at det kr?vede operation for at l?se problemet. Kun operationen var p? min sko og ikke p? mit kn?. Jeg ser faktisk denne anmeldelse som hans mulighed for at give skoen en chance. Hvis du Nike Air Vapormax Womensl?ser sin f?rste anmeldelse af denne sko, vil du bem?rke, at den fabrikationsfejl, han refererer til, ikke er baseret p? en stilfejl, men snarere et problem med det par, han modtog. Han p?peger klart i billeder, Adidas NMD Dames at den rigtige sko er klart forskellig fra venstre. I dette nye indl?g fors?ger han blot at "rette" den mangel i den rigtige sko. Jeg forventer, at dette ikke er et problem med hvert par af disse sko og var kun i Petes par. Jeg formoder, at Pete vil tr?de ind og sige det bedre end jeg er - men jeg er uenig om, at han fors?ger at skildre denne sko i et negativt lys ... og hellere g?re hvad resten af ??os ville g?re efter to smertefulde l?ber i et par sko ( smide dem ud), han gav dem et sekund g? efter omhyggelig inspektion og fastsatte fejlen i hans h?jre sko. Det er min p?tage sig det. |
|
|