Labi1995
|
Geplaatst:
01-08-2019 09:18:44 |
|
Nok om udseende og struktur, www.palmyreroigt.fr lad os g? videre til performance. Jeg vil med ?bent oplyse, som i min Minimus-vej f?rst, at jeg kun har l?bet to gange i disse sko. Jeg vil ogs? ?bent oplyse, at langt det meste af min levetidsmilj? til dette punkt er blevet k?rt p? veje - hvis du vil have perspektivet fra en hard-core trailrunner, kan du tjekke de gode anmeldelser af Jason Robillard og Bryon Powell. Min personlige interesse i Minimus Trail er to gange. F?rst leder jeg efter en minimalistisk sko med god tr?kkraft til vinterl?b her i NH. For det andet l?ber jeg min f?rste trail ultra n?ste marts og havde brug for en passende sko til b?de tr?ning og selve l?bet. Lige nu vil jeg sige, at Minimus Trail, Saucony Peregrine eller en Nike Roshe Run Damen top-hemmelig tredje sko er de mest sandsynlige muligheder for mig (jeg h?ber snart at f? en pr?ve af Peregrine snart). Min f?rste k?rsel i Minimus Nike Air Max Command Mujer Trail var en let 3 mil p? asfalt - det gjorde jeg, fordi jeg ikke ?nskede at skubbe min ?mme fod (hvilket ser ud til at g?re det meget bedre nu), skoene var lige kommet, og jeg havde en chance for at l?be med min kone og sp?dbarnss?n (i sin klapvogn). Det vigtigste, jeg l?rte p? det l?b, var, at Minimus Trail h?ndterer perfekt p? asfalt. Kuglerne er lave og flade, s? de skaber ikke noget ubehag p? vejen, og jeg kunne let se mig selv bruge disse regelm?ssigt som en vejsko (da jeg har Vibram Fivefingers Trek Sport). Minimus Trail kan ende med at blive en af ??de Asics Gel Lyte 5 Femme mest alsidige sko i min kollektion - tid og flere miles vil fort?lle. Min anden l?b i Minimus Trail var en blandet taske med n?sten Nike Air Max 90 Mujer alt hvad jeg kunne smide p? det i fem miles. Det havde regnet h?rdt tidligere p? dagen, s? jeg valgte at g? sokkel?s, og jeg l?b de f?rste 3 mil over v?de blade, v?dt sand, klippespor, gr?s, mudder, fyrren?lsenge og gennem nogle dybe vandpytter (se til venstre). Skoene fungerede godt p? alle overflader undtagen ned ad en stejl bakke p? v?de blade (ikke sikker p?, at nogen sko kunne klare det s? godt). Yders?len gav beskyttelse mod r?dder, pinde og klipper, sk?nt den lejlighedsvis lille klippe ramte et sted, hvor det kunne m?rkes (svarende til Trek Sport, dog m?ske lidt mere beskyttelse). Jeg var is?r imponeret over, hvordan Minimus Trail optr?dte, n?r den var v?d. Efter at have taget rundt p? et par Adidas NMD Femme af de st?rre pytter, valgte jeg at begynde at g? lige gennem dem bare for at se, hvordan de ville klare sig, n?r de var v?de. Skoen Adidas ZX 750 Mujer gennembl?dtes hurtigt i vandet, men p? grund af meshet blev det meste af vandet dr?net lige s? hurtigt (bortset fra den svampede tunge og forfodsbekl?dning) - at g? sokfri under disse forhold var en stor hj?lp. Vigtigere er det, at de gennemv?vede sko ikke for?rsagede en eneste blister eller hot spot. Jeg afsluttede l?bet med to miles p? asfalt for at komme hjem - det er dejligt at f? en sko til at fungere s? godt p? et s? varieret terr?n. Jeg kl?ede for at teste, hvordan de kunne h?ndtere en smule hastighed, s? jeg l?b den sidste halv kilometer tilbage til huset i lige under et 6: 00 / mil tempo - kunne ikke have v?ret lykkeligere med resultatet. Fuld l?b var cirka 5,15 miles, gennemsnitligt tempo, Nike Air Max 2017 Mujer mens bev?gelse var lige under 8: 00 / mile - ikke d?rligt i betragtning af at jeg var ved at g? min vej gennem skoven med 11: 00+ min / mil Nike Air Max 97 Femme tempo i den f?rste halvmil - den for nylig faldne blade havde fuldst?ndigt skjult den f?rste del af stien bag mit hus. Mine f?rste indtryk af Minimus Trail er overv?ldende positive. Den st?rste klage, som andre har p?peget, er 4 mm h?ll?ft, men jeg kan leve med det for nu, is?r da skoen er s? alsidig og ellers godt designet (jeg h?ber stadig, at en version med nul-drop er i v?rkerne!). Selvom det ganske vist sandsynligvis er meget tidligt at komme til en fast konklusion, fort?ller min tarm mig, at New Balance har en vinder her i Minimus Trail. Jeg t?ver med at sige det samme for Minimus-vejen p? dette tidspunkt - har brug for flere kilometer i dem for at f? en bedre fornemmelse. I betragtning af Adidas ZX 750 Dames evnen til at k?re b?de p? og off-road i dem lige s? godt, ville min tidlige pr?ference g? til Minimus Trail. |
|
|