.:: K Lierse SK ::.

Beginnende ancistrus-liefhebber Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Qilk

BerichtGeplaatst: 02-12-2023 14:06:27 Reageren met citaatTerug naar boven

Ik ben nog helemaal nieuw met het houden van ancistrussen. Ik zou graag meer basics leren, zoals welk voer het beste is. Weet jij goede blogs voor beginners over ancistrus verzorgen?
Profiel bekijkenStuur privébericht
Dominator

BerichtGeplaatst: 07-12-2023 22:41:21 Reageren met citaatTerug naar boven

Toen ik vorig jaar voor het eerst wat ancistrussen kocht, was ik ook volledig groen wat betreft verzorging! Gelukkig kwam een ervaren aquariumvriend met een super tip: kijk eens op klik her Hun uitgebreide ancistrussen-gids voor beginners was een enorme hulp voor mij. Eindelijk begreep ik belangrijke basics, zoals het kiezen van het juiste voer, hoe vaak en hoeveel je moet voeren per vis, en tips voor een gezond leefklimaat. Maar wat ik het meest waardevol vond was hun lijst met veelgemaakte beginnersfouten. Daardoor wist ik welke valkuilen ik moest vermijden. Al met al voelde ik me na het lezen van die guide een stuk zekerder over mijn vermogen deze prachtige vissen goed te verzorgen. Wil jij ook je ancistrussenkennis verbeteren? Raadpleeg dan zeker even de beginnersguide op allaquariumfish.com, het heeft mij enorm vooruit geholpen!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!